Teamleider Logistiek – Catering & Events

Ben jij een organisatorisch talent dat altijd het overzicht behoudt? Sluit je dan nu aan als “Teamleider Logistiek”  bij het operations team van een toonaangevend Catering & Events bedrijf in de Noordoostpolder! In deze functie ben je verantwoordelijk voor de planning en organisatie van op- en afbouw van evenementen, het leiden van het op- en afbouwteam en de logistieke tak. Je werkt samen met de Manager Operations en andere teamleiders, waarbij gezamenlijk de volledige verantwoordelijkheid wordt gedragen voor de resultaten binnen de afdeling. Waar wacht je nog op? Zet de eerste stap naar jouw nieuwe avontuur en solliciteer direct!

wat ga je doen?

Naast bovengenoemde verantwoordelijkheden, zal jij je bezighouden met:

  • Leidinggeven aan een team van ongeveer 15 medewerkers.
  • Coördineren van transportactiviteiten, inclusief planning van geschikte vervoersmiddelen, routes en chauffeurs.
  • Zorgen dat onze materialen aan kwaliteitseisen voldoen.
  • Streven naar kostenefficiëntie in het logistieke proces en hierover rapporteren.
  • Aansturen van op- en afbouw van onze materialen op locatie.

 

Nog even kort over onze opdrachtgever: Met meer dan 35 jaar ervaring, specialiseert dit bedrijf zich in het organiseren van diverse evenementen voor elke gelegenheid. Van intieme tuinfeesten tot sprankelende bedrijfsopeningen, wij maken elk moment onvergetelijk.  Met creativiteit, kennis en vakmanschap creëren ze unieke ervaringen, van jubilea tot festivals, op diverse externe locaties.

Wij bieden je:

  • Dynamische functie als Teamleider Logistiek;
  • Aantrekkelijk salaris;
  • Prettige werkomgeving met betrokken collega’s;
  • Flexibel werkrooster, met mogelijkheid tot vrije weekenden in overleg;
  • Optie om een zakelijke telefoon te kiezen voor jouw functie.

wij vragen:

  • Flexibiliteit van jou, maar je kunt hetzelfde van ons verwachten;
  • Ervaring in het leiden van een team;
  • Ervaring in het plannen en organiseren van een middelgrote logistieke afdeling;
  • Goede kennis van wet- en regelgeving met betrekking tot logistiek;
  • Ervaring en persoonlijke interesse in het verbeteren en implementeren van processen;
  • Pré als je ervaring hebt met EasyParty of een ander planningssysteem;
  • Bereid om oplossingsgericht bij te dragen en actief taken aan te pakken.

Heb je een vraag?

Vacature kenmerken:

Dienstverband: Full Time
Categorie: Horeca / Catering
Locatie: Bant
Opleiding: MBO MBO 4 Middelbare school
Carrièreniveau: Junior (Starter) Medior (mid-career) Senior (ervaren)
Fulltime / Parttime: Full time
Functiegroep: Meewerkend leidinggevende
Type opdracht: Uitzenden / Detacheren W & S

Reageer op deze functie

Drop files here or click to uploadMaximum allowed file size is 4 MB.
Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx
Drop files here or click to uploadMaximum allowed file size is 4 MB.
Toegestane typen: : .jpg, .png