Office Assistent Deeltijd

Voor een familiebedrijf in Genemuiden, dat gespecialiseerd is in diverse verpakkingsoplossingen, zijn wij per direct op zoek naar een deeltijd Office Assistent. In deze functie werk je elke ochtend van maandag tot en met vrijdag, vier uur per dag. Je bent verantwoordelijk voor documentbeheer, gegevensinvoer en voorraadbeheer. Daarnaast zorg je voor de interne communicatie en voer je verschillende administratieve taken uit. Ook coördineer je evenementen. Kortom, dit is een afwisselende, zelfstandige en verantwoordelijke functie binnen een groeiende organisatie, met volop mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Spreekt deze uitdaging je aan? Reageer dan snel, we kijken uit naar je reactie!

wat ga je doen?

Als Office Assistent ben jij de spil van het kantoor. Je registreert inkomende goederen in de database en archiveert transportdocumenten. Ook houd je de personeelsgegevens up-to-date en sluit je productiebonnen af in de afwezigheid van de plant manager.

Daarnaast houd je toezicht op de voorraad van kantoorartikelen, kantinebenodigdheden en persoonlijke beschermingsmiddelen. Je bestelt wat nodig is en regelt maaltijden voor bezoekers en eventueel tijdens vergaderingen.

Maandelijks controleer je de fysieke voorraad en los je eventuele verschillen op. Je accordeert dagelijks de urenregistratie van het productiepersoneel en stelt maandelijks een lijst van gewerkte uren op voor de HR-afdeling. Ook houd je ziekteverzuim en vakantie uren bij.

Je zorgt ervoor dat uitgaande pakketten met monstermateriaal op tijd worden verzonden. In je functie als evenementen coördinator organiseer je bedrijfsevenementen en houd je de vernieuwing van BHV- en heftruckcertificaten bij. Tijdens toolboxmeetingen geef je veiligheidsinstructies in het Engels aan het productiepersoneel en ondersteun je bij registratie voor collega’s die geen Engels spreken.

Daarnaast ben je het centrale aanspreekpunt voor interne communicatie. Je print mededelingen, geeft berichten door en houdt verlofverzoeken en de gezamenlijke agenda bij. Kortom, als Office Assistent bij dit groeiende familiebedrijf speel je een belangrijke rol in de organisatie.

Wij bieden je:

  • Een salarisindicatie van € 2.400 – € 2.800 bij fulltime dienstverband;
  • Kilometervergoeding voor woon-werkverkeer;
  • Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen met opleidingen en cursussen;
  • Elke dag vers fruit en een lekkere lunch.

wij vragen:

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Je houdt van aanpakken en neemt graag het initiatief;
  • Je werkt gestructureerd, accuraat en planmatig;
  • Goede beheersing van zowel Nederlands als Engels;
  • Goede kennis van Microsoft Office;
  • Ervaring met gegevensinvoersoftware;
  • Ervaring in het geven van presentaties. Specifieke ervaring met toolboxmeetingen of veiligheidspresentaties is een pré, maar geen vereiste.

Heb je een vraag?

Vacature kenmerken:



dienstverbanden: Bijbaan Part Time
functies: Administratief
plaatsen: Genemuiden
Opleiding: MBO Middelbare school
Carrièreniveau: Junior (Starter) Medior (mid-career) Senior (ervaren)
Fulltime / Parttime: Part time
Functiegroep: Organisatie en planning
Type opdracht: Uitzenden / Detacheren

Reageer op deze functie

Maximum allowed file size is 4 MB. Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx
nl_NLDutch
× Heb je een vraag? WhatsApp JOBZ